Saturday, August 11, 2018

מגבר קליטה סלולרית בבית

הגברת הקליטה הסלולרית
בבתים רבים בארץ ישנה בעיה של קליטה סלולרית, האות אינו חזק מספיק והדבר משפיע על איכות השיחות, מהירות הגלישה באינטרנט ולפעמים אפילו שיחות פשוט מופנות לתא קולי מכיוון שלכאורה המנוי אינו זמין. זה יכול לקרות באזורים המרוחקים
מאנטנות, אך יכול לקרות גם בתוך מבנים בעיר החוסמים את אותות הסלולר. אם גם אתם סובלים מבעיה זו, חשוב מגבר קליטה סלולרית בבית שתדעו שישנו פתרון המאפשר הגברת קליטה סלולרית.

קליטה סלולרית היא דבר חשוב בחיינו
בעולם המודרני אנחנו תלויים מאוד בתקשורת על סוגיה השונים. אנו זקוקים לטלפונים בשביל לדבר עם חברים ובני משפחה, בשביל לעשות שיחות הקשורות לעבודה או סידורים שונים וכמובן בשביל גלישה באינטרנט המשמשת למטרות שונות הכוללות פנאי, עבודה ולימודים. כאשר יש לנו בעיה של קליטה חשוב לנו למצוא פתרון להגברת קליטה סלולרית על מנת שנוכל להמשיך בשגרת חיינו. כך לא תהיה לנו בעיה לבדוק באיזה שעה יש רכבת, להזמין כרטיסים לקולנוע, לצפות בנטפליקס, להתקשר לסבתא או כל דבר אחר שנרצה לעשות בעזרת הטלפון הנייד.

אל תטעו לחשוב שמדובר אך ורק בנוחות, מדובר גם בבריאות. מכשיר הטלפון הנייד הנמצא במקום בעל קליטה לקויה מנסה לפצות על כך באמצעות הפקת גלי רדיו חזקים יותר, כלומר אתם נחשפים ליותר קרינה ממכשיר הטלפון כאשר אתם נמצאים באזור בעל רמת קליטה נמוכה. באמצעות התקנת הציוד הדרוש להגברת קליטה סלולרית בביתכם, או במשרד, תוכלו בעצם להפחית את רמות הקרינה אליהן אתם נחשפים.
כיצד מתבצעת הגברת קליטה סלולרית
הגברת קליטה סלולרית מתבצעת באמצעות מגבר קליטה סלולרי המחובר לאנטנה חיצונית, בנוסף לאנטנה החיצונית מתקינים עוד אנטנה פנימית קטנה אשר גם היא מחוברת אל המגבר. כך אתם נהנים מקליטה טובה יותר בתוך הבית. חשוב לדעת שמגבר קליטה סלולרי צריך להתאים לחברת הסלולר שאיתה אתם עובדים.
הלקוחות המתעניינים בהגברת קליטה סלולרית הם שונים ומגוונים. חלקם הם בעלי בתים פרטיים המתגוררים באזורים מרוחקים עם בעיות של קליטה, אחרים סובלים מבעיות קליטה בתוך הבית, בעיקר כאשר ישנם קירות מיציקות בטון, ממ"דים ומרתפים. אך לא רק בעלי בתים פרטיים אלא גם במגזר העסקי ישנו ענייו גדול בהגברת קליטה סלולרית ואפילו בצבא ובמשטרה. מרכזי קניות רבים הרוצים לספק ללקוחות הבאים בשעריהם חוויה של נוחות רוצים לוודא שהאות הסלולרי יגיע אל תוך המבנה ומשתמשים באנטנות להגברת קליטה סלולרית.

אם גם אתם סובלים מבעיות קליטה הזמינו עכשיו התקנה של מערכת להגברת קליטה סלולרית. מדובר בהשקעה חד פעמית והתקנה פשוטה ומהירה המאפשרת לכם ליהנות מקליטה טובה גם בתוך המבנה. בעזרת המערכת לא תרגישו את ההבדל בין אם אתם מחוץ למבנה או בתוך המבנה.

No comments:

Post a Comment