Sunday, August 12, 2018

שיפור הקליטה הסלולרית

שיפור הקליטה הסלולרית - שאלות ותשובות
עסקים רבים וגם אנשים פרטיים סובלים מבעיות בקליטה בטלפון הסלולרי. לא הטלפון הוא הבעיה אלא המיקום שלהם. למשל כאשר נמצאים בתוך מגרשי חנייה תת קרקעיים
או מבנים סגורים מקבלים אותות רשת חלשים מאוד. מגבר קליטה סלולרי נועד לענות על בעיות אלו ולהביא לשיפור הקליטה הסלולרית. להלן כמה תשובות לשאלות נפוצות לגבי הנושא של הגברת קליטה סלולרית.
שאלה: לאחרונה עברנו דירה וגילינו שרמת הקליטה הסלולרית בבית נמוכה מאוד ובחלקים מסוימים אין קליטה בכלל, מה ניתן לעשות?
תשובה: במקרים כאלו ניתן לבצע הגברת קליטה סלולרית באמצעות התקנת מגבר קליטה סלולרי. הדבר יפתור את הבעיה ויאפשר לכם לבצע שיחות טלפון וגלישה באינטרנט סלולרי ללא הפרעות.
שאלה: אני מעוניין בשיפור הקליטה הסלולרית בביתי אך חושש מרמות הקרינה הגבוהות, האם החשש מוצדק?
תשובה: האבסורד הוא שהגברת קליטה סלולרית דווקא מסייעת להפחתת רמת הקרינה בבית. כאשר אין קליטה הטלפונים הסלולרים מפיקים יותר קרינה בניסיון לתקשר עם הרשת. אך כאשר הותקנה מערכת לשיפור הקליטה הסלולרית הטלפון אינו צריך להתאמץ ולכן מפיק פחות קרינה.
שאלה: האם ישנה עלות חודשית?
תשובה: לא! העלות היחידה היא העלות של התקנת מגבר קליטה סלולרי. מלבד זאת אין עלויות קבועות.
שאלה: האם ישנו קשר בין חיי הסוללה לבין רמת הקליטה
תשובה: בהחלט כן! כאשר ישנה קליטה לקויה הטלפון מתאמץ לתקשר עם הרשת וצורך יותר סוללה. הגברת קליטה סלולרית מאפשרת להאריך את חיי הסוללה.

שאלה: יש לנו בבית מרתף ואנו מרבים לבלות בו אבל הבעיה שאין בו קליטה והדבר מפריע לנו, האם מגבר קליטה סלולרי יכול לפתור את הבעיה אפילו במרתף?
תשובה: בוודאי שכן. מגבר קליטה סלולרי מביא לשיפור הקליטה הסלולרית בתוך המבנה ולא משנה אם זה המרתף או כל מבנה תת קרקעי.
שאלה: כיצד עובד מגבר קליטה סלולרי
מגבר קליטה סלולרי כולל שתי אנטנות מלבד המגבר עצמו. אנטנה אחת מיועדת להתקנה חיצונית והיא זו המתקשרת עם הרשת הסלולרית. האנטנה הזו מחוברת בכבל קואקסיאלי אל המגבר ואל עוד אנטנה פנימית המספקת לכם קליטה בתוך המבנה.
שאלה: האם המגבר מתאים לכל מפעילי הסלולר?
ניתן לבצע הגברת קליטה סלולרית לכל החברות, אך כל מגבר מיועד להיות מסונכרן עם מפעיל סלולר אחד. כלומר אם התקנתם מגבר קליטה סלולרי המסונכרן עם רשת סלקום, הוא לא יעזור אם יש לכם מכשירים העובדים עם רשת אחרת.

אנו מקווים שהשאלות והתשובות שהצגנו עבורכם עשו לכם סדר בראש ועזרו לכם להבין כיצד להביא לשיפור הקליטה הסלולרית אצלכם בבית או בעסק. אם יש לכם שאלות נוספות או זקוקים לייעוץ לגבי ציוד והתקנה של מגבר קליטה סלולרי, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

No comments:

Post a Comment